Opublikowany w ogolne

W czym może pomóc program do obsługi klienta w call center?

Chcesz, by zyski w twojej firmie znacząco się podniosły? Jeśli tak, zainwestuj w odpowiedni program do obsługi klienta. W ten sposób będziesz w stanie znacznie sprawniej obsługiwać kontakty. Dowiedz się w jaki jeszcze sposób program może usprawnić obsługę.

Mniej utraconych połączeń

Warto powiedzieć, że program do obsługi klienta call center jest ważny chociażby z tego względu, że w ten sposób jest znacznie mniej utraconych połączeń. System ma bardzo przydatne mechanizmy, jak np. callback. Funkcja polega na tym, że system sam oddzwania do klienta, któremu nie udało dodzwonić się do firmy. W ten sposób nie traci się żadnego leada, a nigdy nie ma gwarancji, że osoba, której nie udało dodzwonić się do firmy nie okaże się kluczowym klientem. Warto więc zainwestować w program do obsługi klienta, by nie dopuścić do sytuacji, w której osoba zniecierpliwiona długim oczekiwaniem na linii przejdzie do konkurencji.

Krótszy czas oczekiwania na linii

Poza tym system dedykowane do działów call center pomagają skorcić czas oczekiwania na połączenie. Przydatna jest tu funkcja kolejkowanie połączeń, która w dużym skrócie polega na tym, że rozmowa jest automatycznie przekazywana do osoby wyspecjalizowanej w temacie, która jest w stanie szybko udzielić wyczerpujących informacji. W ten sposób zwiększa się wskaźnik FCR (First Call Resolutions), czyli rozmów załatwianych już podczas jednego telefonu. To bardzo ważne, bo pozwala na uzyskanie dużych oszczędności firmie. W jednym czasie można obsłużyć znacznie więcej klientów. Poza tym, jeśli dana osoba nie musi tracić czasu na kontakt z firma i jest w stanie załatwić temat „od ręki”, prawdopodobnie w przyszłości ponownie zgłosi się w celu dokonania zakupów czy też skorzystania z usług. Co więcej, będzie polecała usługodawcę innym, którzy także są zainteresowani produktem. To już bezpośrednio może przełożyć się na sprzedaż.

Możliwość pracy zdalnej

W końcu program do obsługi klienta znacznie usprawnia prace w firmie. Konsultanci nie muszą wykonywać swoich obowiązków z biura. Nie tracą czasu na dojazdy do pracy, a menedżerowie mają pełny dostęp do informacji na temat postępów w danych kampaniach. W ten sposób mogą bardzo wiele zdziałać. Pozwala to także na swobodniejszy czas pracy i odbieranie połączeń również w niestandardowych porach, dzięki czemu można zyskać zainteresowanie wielu klientów. Nie wszyscy maja bowiem czas do godz. 17:00. Sa osoby, które mogą kontaktować się tylko wieczorem i trzeba im to umożliwić.

2 myśli na temat “W czym może pomóc program do obsługi klienta w call center?

Dodaj komentarz