Opublikowany w oprogrmowanie

Hotelowe systemy rezerwacyjne – internetowe i indywidualne

Hotel to miejsce, w którym można można miło spędzić czas i wypocząć. Aby to zrobić należy wcześniej zarezerwować miejsce noclegowe. Do tego służą hotelowe systemy rezerwacyjne – http://www.intelihotel.pl/ – które pomagają w łatwiejszej i sprawniejszej rezerwacji pokoi, a także ułatwiają kontakt na poziomie klient – hotel. Dlaczego warto zainwestować we własny system rezerwacyjny?

Co to jest hotel?

Hotel jest obiektem, który wchodzi w skład infrastruktury turystycznej. Są w nim świadczone odpłatnie usługi noclegowe – są to usługi przede wszystkim krótkookresowe. Hotele muszą dysponować liczbą co najmniej 10 pokoi. Są to pokoje w większości jedno i dwuosobowe. Jednocześnie hotel powinien zaoferować szeroki zakres usług, które wiążą się z pobytem turystów. Termin hotel może być używany zamiennie z pojęciem obiekt hotelowy, ale nie obiekt hotelarski, ponieważ pod tym drugim terminem kryją się jeszcze hostele, motele, pensjonaty, czyli obiekty nie spełniające kryteriów stricte hotelowych.

Tradycja a nowoczesne hotelowe systemy rezerwacyjne

Coraz więcej obiektów hotelowych korzysta z tradycyjnej telefonicznej sprzedaży miejsc, ale także wykorzystuje bardziej zaawansowane technologicznie systemy przy pomocy Internetu. Hotelowe systemy rezerwacyjne – specjalne platformy dedykowane temu zadaniu – to bardzo skuteczny sposób na promocję usług. Internetowe platformy rezerwacyjne adresują swoje usługi do biur turystycznych, ale przede wszystkim klientów indywidualnych na całym świecie. Promocja obiektu połączona z komunikacją za pośrednictwem Internetu umożliwia przede wszystkim efektywne rezerwowanie pokoi online w hotelu. Dla klientów jest to sposób tańszy i zdecydowanie szybszy niż przy pomocy telefonu lub faksu.

Własny system rezerwacji

Jednak hotelowe systemy rezerwacyjne to nie tylko praktyczne platformy internetowe, ale także indywidualne, dedykowane danemu hotelowi specjalistyczne systemy, które ułatwiają poprzez stronę internetową bezpośredni kontakt na poziomie klient – hotel. Jest to i praktyczne i ekonomiczne przyspieszenie obsługi procesu rezerwacji, a także zmniejszenie kosztów procesu rezerwacji dla obydwu stron. Przede wszystkim proces rezerwacji i płatność trwa zaledwie kilkanaście minut dzięki pełnej automatyzacji procesu rezerwacji. A do uruchomienia systemu wymagany jest tylko komputer z łączem internetowym. Klient oraz hotel obsługują hotelowe systemy rezerwacyjne przez stronę internetową. Proces rezerwacyjny trwa od momentu złożenia przez klienta rezerwacji, poprzez płatność i otrzymanie potwierdzenia zapłaty z systemu płatności oraz potwierdzenia rezerwacji miejsca.

Korzyści z indywidualnego systemu rezerwacji miejsc

Po pierwsze jest to skrócenie procesu rezerwacji do kilku, lub kilkunastu minut łącznie z opłaceniem należności.
Po drugie jest to przystępny i szybki sposób na dostęp do informacji na temat ilości i opisu pokojów, a także cennika czy też dostępności pokoi.
Po trzecie następuje zwiększenie sprzedaży miejsc hotelowych w łatwiejszy dla klienta sposób.
Po czwarte w systemie online to klient przeprowadza proces rezerwacji, sam podaje dane niezbędne do założenia rezerwacji, płaci elektronicznie.
Po piąte – jest to ułatwienie dla klienta, który może dokonać przedpłaty lub zapłacić całość wartości rezerwacji.
Po szóste – indywidualne hotelowe systemy rezerwacyjne zapewniają łatwiejszy i szybszy kontakt na linii klient – hotel.

Dodaj komentarz