Opublikowany w Uncategorized

Aplikacje do zamawiania jedzenia – podwójne korzyści?

Z badań nad zachowaniem konsumentów wynika, że smartfony zastępują domowe komputery, a nawet laptopy. Włączanie komputera przez kilka minut, by spędzić przy nim kilkanaście sekund nie wydaje się sensowne. Smartphony stały się głównym źródłem informacji i rozrywki, dostępu do kultury, nauki i wszelkich innych dóbr, które dziś są na wyciągnięcie ręki. A co wypełnia smartfon? Głównie aplikacje. I w tym cały szkopuł. Każdy, kto chce, być konkurencyjny, musi sprawić, by jego usługa była widoczna na smartfonie, czyli musi posiadać swoją aplikację lub dołączyć do innych w aplikacjach łączących usługi cateringowe. Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź, czy warto stawić na aplikacje do zamawiania jedzenia – www.mojegastro.pl/aplikacja-do-zamawiania-jedzenia.

Aplikacje do zamawiania jedzenia, czyli wkroczenie w nowoczesność

Kolejna dekada XXI wieku będzie już całkowicie opanowana przez aplikacje, bo już teraz można śmiało stwierdzić, że za pomocą aplikacji można zrobić niemal wszystko i to, do czego nie ma aplikacji zazwyczaj znika bez śladu i odradza się dopiero wtedy gdy taką aplikację stworzy. Aplikacje do zamawiania jedzenia to najnowsza nowinka i łakomy kąsek dla wszystkich tych, którzy nie bardzo odnajdują się w restauracjach i knajpach i posiłek wolą spożyć na spokojnie, w zaciszu swojego domu, w kapciach i pidżamie. Jest takich osób coraz więcej, co może być również związane z tym, że dużo osób pracuje w domu, często i po dziesięć, dwanaście godzin i nie ma czasu wychodzić na miasto, by zjeść obiad w nowej, urokliwej knajpce. To samo dotyczy osób samotnych, które nie lubią wychodzić, nie widzą sensu w gotowaniu dla jednej osoby, a wciąż muszą jeść, by przeżyć.

Jak dołączyć do nowoczesnych restauracji?

Dołączenie do grona nowoczesnych restauracji nie jest w żadnym razie trudne czy bardzo kosztowne. Można skorzystać na przykład z modułu mojeGASTRO, który pozwala na integrację zamówień z każdego źródła: strony internetowej restauracji, portali internetowych oraz samej aplikacji z menu restauracji. Obsługa wszystkich tych miejsc, w których można zamówić jedzenie z danej restauracji jest bardzo trudna, często powoduje zamieszanie i ogólny chaos. Robienie tego ręcznie przyczynia się najczęściej do kłótni w załodze, bo zamówienia często docierają z opóźnieniem lub są przekręcone przez osobę, która jest za to odpowiedzialna.

Oprogramowanie mojeGastro wszystkie zamówienia zbiera w jednym miejscu, aktualizuje je w czasie rzeczywistym, bez żadnych opóźnień, które powodują duże nieprzyjemności. Program typu POS (Point Of Sale), na który składa się moduł mojeGASTRO poprawia jakość obsługi klientów zamawiających jedzenie przez aplikacje mobilne i pomaga zaoszczędzić sobie stresu. Bardzo często pomaga też zdobyć nowych klientów, bo aplikacje do zamawiania jedzenia skupiają wszystkie restauracje w jednym miejscu, co daje szansę na wyróżnienie się z tłumu i dotarcie do osób, które mieszkają daleko, rzadko wychodzą z domu lub po prostu jeszcze nie słyszały o naszej knajpce.

Aplikacje do zamawiania jedzenia, czyli korzyść dla klienta

Nietrudno więc udowodnić, że aplikacje do zamawiania jedzenia są przydatne dla firm cateringowych, restauracji i małych fastfoodów. Co jednak składnia klientów do tego, by zamiast dzwonić, zamawiać jedzenie przez aplikację? Główną przyczyną tego, że aplikacje stają się tak bardzo popularne jest to, że wielu ludzi bardzo, ale to bardzo nie lubi rozmawiać przez telefon. Wiele jest też takich osób, które boją się podnosić słuchawkę i wykręcać numer. Dla takich osób, które wykonywanie telefonu odkładają przez długie godziny, aplikacje do zamawiania jedzenia są prawdziwym wybawieniem i pozwalają na cieszenie się pysznymi posiłkami w zaciszu domowym. Wniosek jest jasny, aplikacje to przyszłość, ale i korzyść i dla firm, i dla ich klientów, którzy nie przepadają za rozmowami telefonicznymi.

Dodaj komentarz